SZUKAJ

Translate

22 lipca 2012

Od jakiś dwóch lat zrobiło się głośno na rynku modowym za sprawą torebek birkin Hermesa. Torebka jest dostępna we wszystkich kolorach i rozmiarach, na spersonalizowaną birkinkę trzeba czekać nawet kilka lat. Koszt tej torebki wg portalów zaczyna się od 8000 $ ... w zależności od materiałów z jakich jest robiona (skóra krokodyla czy skóra strusia).  Mi udało się taką kupić w second handzie 4 lata temu, dopiero po dłuższym czasie koleżanka mi uświadomiła jaką ja mam w ogóle torebkę, bo jej nazwa wtedy nie mówiła mi za dużo. Na ile to oryginał, nie wiem... ale wszystko wskazuje na to, że nie odbiega ona niczym od tej powyżej.



 A poniżej kolejne dwie nieznanych mi marek. Na listonoszce nie ma żadnych znaków, natomiast na tej drugiej napisane jest jedynie Cristiano's Portugal.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz