SZUKAJ

Translate

17 czerwca 2012

Second Hand i Pchli Targ


 To był zdecydowanie udany weekend, no może pomijając pogodę, która wyprowadziła mnie z równowagi. Sobotę zaczęłam o 4.30 i pojechałam z tatą na "pchli targ". Kupiłam w końcu mój wymarzony rower:) Żeby go doprowadzić do perfekcji pozostaje mi jeszcze kupić materiał do wyściełania koszyka na  kierownicy:) 

Udało mi się kupić koszyk wiklinowy na zakupy (10 zł)

                                            Oraz kuferek na kosmetyki, poza lekkimi obtarciami jest idealny:) (10 zł)




  Po 8 poszłam na zakupy :) i odebrałam kolejny numer In style który prenumeruję, i kupiłam na targu koturny na lato (25 zł)



W związku z miłością do second hand'ów chciałam wam pokazać co udało mi się w nich znaleźć. Tu zestawienie na kawę z przyjaciółmi.
Koturny jeansowe-CCC (mam zniżkę 30% więc dałam za nie rok temu ok 50 zł)
Spodenki second hand (6 zł)
Torebka-allegro (25 zł)
T-shirt- sklep osiedlowy
Koszula- bershka

2 komentarze:

  1. Bardzo lubie odwiedzac takie miejsca. Czasami mozna dostac przepiekne rzeczy z dusza za grosiki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty!!!!

    Wpadnij do mnie

    http://idelnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń